FAQ : Veel gestelde vragen

Heeft u na het bekijken van onze website, toch nog vragen, wellicht vindt u hier uw antwoord.

Ik ben flink afgevallen. Is mijn te ruim zittende kleding in te nemen?
Ja, dat is tot een zekere hoogte mogelijk
Mijn rits is kapot, kan dat gerepareerd worden?
Ja, in de meeste gevallen wel. Er wordt dan meestal gekozen voor het plaatsen van een nieuwe rits. Denk aan broeken, jassen, jurken en rokken.
Werken jullie ook voor bedrijven?
Ja dat doen we! Neem contact met onze op om te kijken naar de mogelijkheden.
Mijn mouwen van mijn colbert zijn te kort. Is hier iets aan te doen?
Jazeker. Dit is afhankelijk van het colbert wat meestal 2 tot 2,5 cm te verlengen samen met de voering.
Hoe lang duurt een reparatie?
Dit varieert van de reparatie/vermaak werkzaamheden en de hoeveelheid. Doorgaans binnen enkele dagen tot een week.
Was zijn de kosten voor kleding- reparatie of vermaak?
Dit is afhankelijk van de grootte en aard van de schade van het kledingstuk. Voor vermaakwerk is het betreffende kledingstuk en de omvang bepalend voor de prijsstelling. Kijk ook even naar onze prijslijst 2020, wellicht staat vindt u hier het antwoord op uw vraag.
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze openingstijden staat op de contact pagina.
Moet ik zelf mijn kleren afspelden of kan dat ook bij jullie?
U kunt zelf thuis uw kleding afspelden, maar het kan ook bij ons.
Ik heb een tip, wat kan ik doen?
Hiervoor kunt u het beste contact met ons opnemen.
Hebben jullie personeel/stagiair nodig?
Wij hebben geen personeel of een stagiair nodig.